Djurgården ?

DJURGÅRDEN VANN MED 4-2 ! :D



De är underligt att en Göteborgare är Djurgårdare
 . Men sanningen är att jag verkligen hatade Göteborg ( men inte lika mycket nu ) och jag vill inte heja på något lag i från Göteborg. Så då blev de Djurgården. varför vet jag inte riktigt. Men jag verkligen älskar Stockholm. Så de var väl lite de med också. Men jag hejar även på Helsingborg IF. Ni tror nog att jag är sjukt konstig. Haha !
Men jag började inte dagen efter gick runt i skrek "Djurgården " Jag började lite smått med Djurgården.
Jag berättade för min kompis som hejar på Frölunda " Du en sak ska du veta du får inte hänga med mig på hockey om du ska heja på Djurgården , ingen förädare med oss " Då började jag bara skratta.  Hon var inte så jätte seriös.
Sen så gick jag på Djurgården - Frölunda här i Göteborg. De gick inte så bra för dom. Men jag struntade i de. Jag ville verkligen inte byta lag för de. Utan jag sviker inte mitt lag. Men när de gäller fotboll , så får jag inte gå. Inte med kompisar eller med någon vuxen. För att jag får inte för mina föräldrar , för att de slåss och slänger bomber. Och mina föräldrar vill verkligen inte att jag ska bli nerslagen eller någonting sådant. Men jag får gå på tex: ÖIS  mot Kalmar FF. Men jag ska försöka övertala mina föräldrar om att gå på en Djurgårdsmatch i Göteborg i sommar. När jag ser Djurgården eller om någon säger de. Så blev jag bara sjukt glad. Även om de är något elakt så blir jag ändå glad.
Jag ska också försöka gå på en match i Stockholm. Men jag tror nog ingen vill följa med mig . HAHAH !
Oj , de blev mycket text .
Men nu vet ni !


Puss på er (L)

Kommentarer
Postat av: Djurgården <3

2009-12-05 @ 20:13:05
Postat av: Djurgården <3

Djurgården är fan bäst!

Det kommer att vinna elitserien och allsvenkan nästa år!:D<3

2009-12-05 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0