DJURGÅRDEN ! <3

DJURGÅRDEN VANN IGÅR MOT FRÖLUNDA !!!
ALLTID ÄLSKA DJURGÅRDEN ♥♥♥♥♥

Hej igen !



Jag har pluggat färdigt matte !
Idag på arbetspasset så diskuterade jag, Sara och Olivia vilka vi ville skulle var bäst i hockey.
Jag tyckte ju att Djurgården var bäst ( såklart ) och Sara tyckte Färjestad och Olivia tyckte Förlunda.
Så gick vi fram till tavlan och alla vi skrev över hela tavlan " Färjestad " , " Djurgården  "  , " Frölunda " .
Men sen så suddade några killar ut de. 
Snart ska jag dansa. De kommer att bli kul för jag ska göra min kompis mera avensjuk för att jag ska på New Moon på fredag . ♥


 
Jag just nu.

Kommentarer
Postat av: nellie

jaa, ush på sverige :(

fin blogg :)

2009-11-19 @ 07:53:05
URL: http://nelliihihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0