Hockey

Hej alla !


Jag känner mig inte så jätte aktiv på bloggen. Men jag ska försöka.
Men idag så har jag varit i skolan och sedan så har jag varit med Elin.
Vi satt vid datorn och var osociala .
Men nu är de match i min favorit stad Stockholm.
De är Djurgården mot Frölunda. Och jag är en svikare mot min hemstad Göteborg.
Eftersom jag är Djurgårdare. Och de djurgården leder med 2-1 och de är den sista perioden.
Jag hoppas att Djurgården vinner med 3-1 för de var det som jag tror vad som kommer att bli.

Snart kommer Andra Avenyn och de måste jag kolla på.
Eftersom jag har följt de nästan från början !
Vi hörs ! :D




En liten bild på mig !

Kommentarer
Postat av: .

har du handskar på dig?

om inte, sjuuuuuuuuk vit HAHAH

2009-11-24 @ 20:43:49
Postat av: <3

Svar: HAHAH , Nej !

Bilden blev så när jag redigerade bilden !

Jag är verkligen inte så vit !

2009-11-25 @ 18:49:41
URL: http://vaanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0