Isabella hissar och dissar



... Tjejor och killar som är blondiner .
 Jag tycker att de är sjukt att vara blondin. De är så mycket snyggare än att vara brunett. De är ju bara därför att jag är brunett. Visst de finns brunetter som har fins hår. Men de har inte jag. Kort och jätte lockigt. Inte snyggt !

.... Uggs .
 
Jag tycker att de är sjukt snyggt med uggs. Många säger att de är bara fjortisar som går runt i de. Men när man ser på stan så är de inte bara fjortisar som går runt i de. Utan många andra. Men jag har nog inte sätt några emosar som har gått runt i de. Men de är snyggt att de finns i olika färger. jag har beställt ett par rosa uggs. Riktigt snygga.

 




.... Piercing i läppen .
Jag tycker att de är sjukt snyggt med piercing i läppen. Jag kanske inte hade passat i de. Men på andra som man ser har de, passar de oftast på de. Jag undrar om jag skulle passa i de. Jag har fundrat mycket på de. Men jag får inte de för mina föräldrar. För att min bror har haft de. Och de blev infekterat och sånt.








.... Att vara blek .
Nu på hösten och vintern så hatar jag att vara blek. De är sjukt mycket snyggare att vara gyllenbrun. Jag känner mig mycket finare när jag är brun. Men att jag har ganska bra pigment. Ibland så har jag blivit brun lätt. Men när jag avr liten så när vi var utomlands så blev jag jätteburun !

.... Att de blir mörkt ute.
När jag går till skolan så brukar de vara mörk de är inte så kul. Jag känner mig deprimerad. Jag är nog inte ensam om att tycka så.

.... Pengar.
Jag låt nog desperat av pengar där. Haha ! Men när man vill ha pengar till någon som man verkligen vill ha. Så har man inte pengar till de. Ibland så har jag fått pengar av mina föräldrar. Men de är inte alltid. Jag gillar verligen att ha pengar i plånboken. För då kan amn köpa något utan att oroa sig för att man inte har några pengar.


Kommentarer
Postat av: nelliie

åååååh!

lyllo dig. jag vill också. men jag kom på det försent =(((

kram

2009-11-19 @ 18:45:19
URL: http://nelliihihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0