New Moon , och västnytt

Hej !

Förlåt att jag inte uppdaterade någonting igår , men jag kom hem sent och sen så kollade jag på film !
Men igår så tog jag svininfluensa sprutan , de stack till lite.
Och på lunchrasten så ringde Sara till SF och ville kolla om de hade ändrat äldersgränsen till 11.

Och de hade de ! Alla vi blev sjukt glada. Efter skolan så åkte vi in till Bergakungen. Så går jag och Moa till toaletten, sen så kommer vi fram till Lina, Sara, Olivia, Matilda och Astrid. Så står Västnytt där och interljuvade oss. Så frågade de mig varför jag ville se filmen. Jag tror att jag sa så här " Jag har inte läst 2:an men jag har läst 1:an så de är därför jag vill se filmen "
Filmen var sjukt bra ! Men dåligt slut.

När jag var på väg hem så ringde min mormor och sa att hon såg mig på tv. ( Men min interljuv kom inte med men mina kompisars kom med )

Sen på kvällen så kollade jag på Johan Falk. Och jag fick jätte ont i min arm. Jag kunde knappt röra den. De är så nu också.

Om några timmar ska jag kolla på hockey med Lone och Hannah !



Hörs !


Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

ååh tack :)

- jag lever :) sj?

2009-11-21 @ 15:58:05
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: evelinaerikssn §

najjs :)

- nej typ inge:)

2009-11-22 @ 15:51:08
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0