13 April 2010

Hej alla.


Idag efter skolan så gick jag och Moa till trafikskolan, så bokade jag körlektionstider. Börjar faktiskt redan bli lite nervös fast de är ju bara en vecka kvar tills jag ska köra.Och sedan hade jag utveckligsamtal de gick bra. I vissa ämnen är jag på väg till ett VG så de är bra. Idag så fyller min pappa år, så grattis till dig !
Igår när Djurgården vann så blev jag sjukt glad eftersom det var den första matchen som de har vunnit. De bästa av allt är att Djurgården har gått om IFK !
De har samma poäng, men vad som helst kan hända. Nu ska jag duscha och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

fin blogg :)

2010-04-17 @ 15:13:09
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0