Nrj in the park / Brännö

NRJ :

Innan nrj så gick vi till max som ligger vid ullevi där de satt en massa gaisare, de kollar snett som vanligt! But i don't care. Nrj va helt sjukt. Och knappen är så mycket sötare i verkligheten. Efter nrj så ser jag bobby. Jag frågar elin " Elin är inte de bobby?" " jo , de är de "
Så vi gick fram och frågade om vi kunde ta ett kort. Vi gick runt på liseberg, så ser jag en tjej som sitter på en bänk, jag känner igen henne. Så är de min barndomskompis som jag har kännt sen vi föddes. Och vi har inte träffas på ungefär 5 år. Herregud, vi va typ helt galna eftersom vi har inte träffas på jätte länge.
En lyckad kväll , och såklart vann djurgården med 1-0 fatta hur galen jag varpå liseberg, sjöng djurgårdsramsor. Till och med Elin och hon är en riktig göteborgare, hejar på frölunda och öis.






Jag innan nrj. Bjuder på bilden. Halsduken var såklart på !














Elin, bobby och jag !





Brännö :

Vi var och kollade på ett hus, de låg fint och var mysigt. Vi gick runt på ön och pratade en massa minnen ifrån ön. Sommaren 2010, bästa sommaren på längre. Nästa sommar ska bli ännu bättre. Och vi lyssnade på " Brännö låtarna " och de är Shakira - Waka Waka och Rasmus Seebach - Natteravn. De är verkligen efter med musik på brännö.


 





Kommentarer
Postat av: eliibeby

gud vad snygg jag är när jag särar .... HÖHÖH

2010-08-29 @ 21:26:57
Postat av: Caroline

tack så jättemycket :)

waka waka är bäst! :D

2010-08-29 @ 21:44:35
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0