Saker du inte visste om mig ,





... Att jag älskar danska språket och jag tycker att danskarna är snygga !


Idag i backen så var de väldigt många som var där danskar. När de pratade förstod jag en hel del. Och jag såg en hel del killar som var danska, de var sjukt snygga. Jag såg några killar som var verkligen inte snygga. När jag var i Köpenhamn 2008, så såg jag en massa snygga killar och så pratade jag lite och förstod danska. Danska killarna är så mycket snyggare än svenska killar. Men jag kan inte pratade flytande eller förstå allt. Får börja träna mig mer på danska. De danska invandrarna är snygga , i Göteborg finns de inga snygga invandrade , de finns typ bara somalier och de är inte snygga.



En snygg dansk , såklart hittade jag honom i Anna Pihl ;d


Kommentarer
Postat av: Magda

han är snygg älskar serien Anna Pihl :)

2010-02-20 @ 09:55:08
URL: http://magdavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0