Nordstan

Hej alla !


Jag har varit jätte dålig på att uppdatera. Idag efter skolan så åkte jag och Elin in till stan, för att hon skulle kolla efter en navelpiercing. När vi går i en tunnel ifrån centralen till nordstan så kommer de fram en kille mot Elin, och hon försöker att gå för bli. Han blockerar henne, så säger han buh och gick iväg.

Efter ett tag så kom hennes pojkvän Victor. Så går vi runt lite i affärer, så står de ett par tjejer som kan se mer på oss på nedreplan, de tänkte slänga saker på oss. Sen lite längre fram få fick jag nästan en Mc donalds mugg på mig. För att tjejerna försökte träffa mig. Sen så var de en tjej som frågade vart jag hade köpte mina rosa uggs. Jag sa vart jag har köpte de. Men jag håller de hemligt i bloggen! Efter stan så solade jag, Lisa och Elin. Och jag har pluggat på provet som jag har på torsdag, jag hoppas att de bli bra ! :)




Så söta de är ! <3

Kommentarer
Postat av: desereé

sv; heh eokej =D

2010-02-02 @ 23:15:52
URL: http://ddeseree.blogg.se/
Postat av: victor j

hihihi det var jättekul:D

2010-02-03 @ 18:20:53
Postat av: Magda

nåw vad fint! :P

2010-02-04 @ 21:32:58
URL: http://magdavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0