Svampen

Hej

Idag har de varit en rolig dag. Efer lunch så skulle vi till en pulkabacke som heter Svampen. Först så ville jag inte åka, men sen så åkte jag med Olivia. Jag blev sjukt blöt. Och jag hade inte några extra kläder. Ebab åkte med oss också. Jag och Moa körde tävling mot Ebba och Olivia. Första gången så kom vi inte ens ner för backen. Så duktiga var vi!
Efter skolan så följe jag med Klara hem. Vi gick till centrum och köpte godis. När vi var på väg hem till henne, så mötte vi några killar ifrån skolan.

(Någon) - IFK! IFK. Djurgården suuger.
(Jag) - Jaha.
Så fick han syn på min godispåse.
(Någon) - Kan inte jag få godis?
(Jag) - Jag bjuder inga göteborgare och IKF:are.
(Någon) - Heja DJURGÅRDEN. Kan jag få en godis nu?
(Jag) - Hahah, nej verkligen inte.

Så gick vi bara. Så snäll är jag.

Men nu ska jag
göra iordning mig för jag är sjutk trött, men hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: P A M ♥

Sv: haha ja! :)

idag har jag haft ganska tråkigt.. :)

sjdå?

2010-01-16 @ 00:51:29
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0