första skoldagen för året.

Hej alla !


Idag har de hänt mycket. Den första lektionen så skulle vi ha oförberett prov. Men sen efter vi har gjort de så sa hon " Detta är inget prov, jag vill bara att ni skulle vakna" Haha. Jag började ju i extra engelska och de var faktiskt bra. Efter lunchen så kollade vi på film. De var sågon liknande som Monster inc eller vad de nu heter.
Efter ett tag så tog jag fram en massa stolar och låg ner ock försökte sova, de blev bara mer och mer som gjorde de. Efter skolan så gick jag hem med Elin. Vi kollade på en utav de läskiga filmerna jag har sett . " I Know Who Killed Me" Och vi satt där och kollade och skrek, de var sjukt läskig. Men bra.

Nu är de match , djurgården - modo.
Och redan i andra perioden leder djurgården med 6-2 ! grymt bra ! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

Härligt<3

2010-01-07 @ 20:31:09
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

söt blogg du har! allt bra med dig?:)

2010-01-08 @ 00:14:36
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0