Hockey minnen.

Jag har två stycken hockey minnen som jag nog aldrig kommer att glömma.


1. Jag och pappa var på en Frölunda - Luleå (var Förlundare då) Så satt de 4 stycken killar och skrek "LULEÅ" pappa och jag satt där och skrattade. De var ju en stor klack 4 stycken. Haha. En utav de killarna låt som om han höll på att tappa rösten. Nästa halvlek så var de ca 10 st. Och sen så blev de bara fler och fler så de kanske blev 20 st. Sen hörde jag den killen som skrek så mycket. Jag säger bara en sak. Han kunde säkert inte prata dagen efter. Så hes var han.


2.  I höstas så var jag på Förlunda - Djurgården. De var nog de bästa matchen jag har någonsin varit på. Djurgården gjorde mål 3 mål tror jag inom några minuter. Jag var sjukt glad under den matchen. Då förstod jag att Djurgården är faktiskt bättre än Frölunda. Visst, Djurgården har alltis varit bättre än Frölunda. Djurgården vann med 5-1 och ett par Frölundare blev sjukt sura, så var jag på mitt glad humör. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0