Svaren från frågestunden.





Hur många läsare har du? ♥
Runt 100 .

Hur kommer det sig att du bloggar och varför bloggar du? ♥
Jag kom in på en blogg, och då läste jag den i flera veckor. Då märke jag att de skulle vara kul själv att blogga. Så jag startade denna blogg. Jag tycker att de är kul att blogga. Är helt fast i de nu.

om du hade haft en chans att gå tillbaka i livet till en speciell tid/plats o göra något ogjort vad skulle du gjort då?
Oj , jag vet inte. De var en svårt fråga. Men jag tror uppleva att roligt och alla resor jag har gjort. Allt roligt jag har gjort med mina kompisar.

Favoritfärg? ♥
Jag har några favorit färg är; Rosa såklart, Vit och Djurgårdens färger haha! Jag kommer inte på någon mer favorit färg.

Dröm-outift? ♥
Jag vet faktsikt inte. Men jag tycker att denna outfit är snygg !



( Bild tagen från http://www.posh24.se )

hur lång är du? ♥
Jag är 164 när jag mätte mig sist.

drömmar i livet? ♥
Att få ett bra jobb och bo i Stockholm eller Köpenhamn.

favoritbloggar? ♥
Kissies , Dessie , Gaybloggen , och Fokis .

Varför började du heja på Djurgården för ?
De är inte bra alls. ♥
Du får tycka exakt vad du vill. För jag bryr mig inte alls. jag började heja på Djurgården för att jag inte gillar Göteborg.

Har du gjort din design själv? :) ♥
Nej de har jag inte. Utan de är Amanda som har gjort den :)

1. Vilken disney figur hade du velat vara och varför? :) ♥
2. Hade du velat bli känd? Varför eller varför inte? :) ♥

1. Hm, jag tror nog Mimmi.
2. Ja de hade jag. För att de skulle bli kul att folk känner igen en.

hur länge hr du bloggat? :) ♥
Jag startade bloggen i Oktober. Men jag bloggade nästan inte ingenting då. Men nu bloggar jag för fullt.

vilken är din drömresa? ♥
Usa, Thailand och Australien. De är vad jag kommer på.

Vad ska du välja för linje till gymnasiet? ♥
Jag vet inte. Förut så var jag inne på hotell & restaurang för att bli bartender. Men sen så ändrade jag mig. Men jag vill bli Reseledare i några år. Och sen så vet jag inte. Men de blir nog någon reseledare linje.

Vart finner du ditt intresse för att blogga? ♥
Jag tycker att de är kul och att man får kommentarer.

Hur många läsare har du haft som högst? :D ♥
140 tror jag. Men jag har inte bloggat så länge.

Favorit: ♥
mat
dryck
godis
glass
klädaffär
1. Tacos & Grill mat.
2. Cola.
3. Lakris.
4. Daim & Twister.
5. Gina Tricot och H&M och en massa andra.


finaste klädesplagget du har?
högsta önskan?
vad gör du om 20 år? ♥
1. De är nog min vita klänning från Gina Tricot.
2. Gå ut med bra betyg och en bra liv.
3.  Bor antingen i Stockholm eller Köpenhamn men kanske en pojkvän och barn. Man vet ju aldrig.

have you been to Iceland? I live there (: ♥
Nej de har jag inte :)

Vad gillar du för sorts killar ?
Och Djurgården och är göteborgare de har jag aldrig hört förut. Får du inte en massa skit för att du är de ?
Och vart vill du bo när du tar studenten och vad vill du bli ? ♥
Ja,  de flesta killar. Verkligen inte fjortiskillar eller nått sånt. Utan en en snäll snygg kille. Men jag gillar även brats killar men lite långt hår så de kan ha en tofs. Men inte för långt håt. Men de är lite olika.
Du är nog inte den ända som inte har hört de förut. Ibörjan fick jag lite skit. Jag tog åt vissa saker. Men de gör jag inte längre. Utan jag är stolt över att jag är de. Om någon säger något. Då bryr jag mig inte. Jag vill bo i Stockholm eller Köpenhamn. Jag vill bli reseledare i några år och sen så får jag se vad jag ska jobba med sen.

Vad har du alltid med dig när du går utanför dörren?
Vad gör du om 10 år?
Vilket är ditt favoritplagg? ♥
1. Mobil, nycklar, pengar, tågkort, och en massa annat.
2. Bor antagligen i Stockholm eller Köpenhamn och jobbar och kanske har en pojkvän.
3. Klänning & Jeans.

Djurgården suger *** ! ♥
Shit, vad mogen du var nu. Jag bryr mig inte alls.

jag glömde säga, ( Jag skrev 2010-01-28 12.21.12 )

Mycket stark att vara djurgårdare o göteborgare !
Tack så mycket :)


Kommentarer
Postat av: ISabelle

allt är bara bra.

sj?

Puss å kram<3

2010-01-29 @ 19:07:21
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag tror inte någon av de, faktiskt men Om jag MÅSTE välja så är det nog Blondinbella xD

2010-01-29 @ 22:36:56
URL: http://magdavik.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejsan!

Är du medlem på gratisbio.se? Om inte, skulle jag då kanske kunna få värva dig?:) Du väljer själv om du vill vara aktiv eller inte, det kostar inget vad du än väljer. Men det är lätt att samla ihop poäng genom att logga in, skriva i andra medlemmars gästböcker och acceptera vänförfrågningar m.m.

Jag har bara 10 poäng ifrån att få 2 st gratis presentkort eller en SF-biobiljett, så det skulle vara riktigt schysst om du ville bli medlem:)



Ber om ursäkt om denna kommentar störde dig på något sätt.

Hoppas du får en fin fredagskväll, kram /Elin.

2010-01-29 @ 23:04:12
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: am

hellu. jättefin blogg ;)

2010-01-30 @ 12:30:38
URL: http://itsaboutamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0