Run's House

Aloha bitches  !


I natt vaknade jag av att de var så j*vla varmt i mitt rum. Jag hade öppet mitt fönster och hade en fläckt i rummet, men de hjälpt inte. Så jag gick ner till min brors rum ( eftersom de var ledigt ) och sov där. De var så mycket svalare. Imorse så vakande jag av att pappa letade efter mig. Haha , han visste inte att jag sov i ett annat rum.

Och idag är de inte så bra väder och såklart gick mitt favorit program på tv; RUN'S HOUSE !
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra , men något händer säkert !



Jag just nu !

 I ♥ DJURGÅRDEN !

Kommentarer
Postat av: ronja

trevligt :) kom nyss hem från speedway , sen har jag inte gjort mkt mer :) har du sj gjort?

2010-07-13 @ 21:38:04
URL: http://ronjalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0