Moppe

Om moppekursen!

' isabella <3 säger (23:02):

jag med , men jag kommer att få alla fel på provet , och köra in i ett träd ! Y

'¿? moa' säger (23:03):

jag kommer få alla fel på provet,

glömma av vilket håll jag ska köra åt i rondellen

några hundra meter efter kommer jag få höra i walkie talkien som sitter i hjälmen att det kanske är dags att stänga av blinkersen nu

' isabella <3 säger (23:04):

HAHAHAHAHA !

sen så kommer de klaga på att man åker för långsamt , eller för i fel körfält , Y

'¿? moa' säger (23:05):

MAN HAR FÖRFAN ALDRIG VARIT I TRAFIKEN FÖRUT

DÅ ÄR DET VÄL INTE SÅ JÄVLA KONSTIGT ATT MAN KÖR LÅNGSAMT

man komemr typ ha reflexvästar på sig där det står övningskör

på min kommer det stå VARNING: TRAFIKFARA

' isabella <3 säger (23:06):

HAHAHA !

jag kommer vara den som får mest klagomål

'¿? moa' säger (23:07):

jag med,

han kommer ba ;

jaadu, det är gick ju bra för att vara första, andra TREDJE gången, aa, men tyvärr, komm tillbaka om 40 år.

' isabella <3 säger (23:07):

hahah , precis !






Ni som inte fattade så ska Moa ta moppelektioner, jag kanske ska göra de.






Såhär kommer de att se ut när jag har övningskört en gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH!

2010-03-06 @ 15:40:56
Postat av: moa

HAHAhAH jag kommer ju allvarligt typ dö !

2010-03-06 @ 20:34:45
URL: http://ssskumbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0