Frågor ,

Hur många gånger har du varit kär? 3

Favoritgodis: Lakris, choklad

Coolaste stad du har besökt: Älskar Stockholm!

Action eller Skräck? Skräck ,

Vill bli när du var liten:
Polis

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Cooling ;)

Vad är du beroende av? Mobilen och datan

Dagens humör: Glad och trött

Vilka tv-program följer du? 90210 , Andra Avenyn

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är stolt över mig själv.

Vad gillar du minst? Min ångest jag får ibland

Vad är det roligaste du vet? Att shoppa

Har du något motto? Lev varje dag som om det vore din sista

Hemlig hobby? Att ta bilder på mig själv

Något vi inte vet om dig? -

Vad ångrar du? Att jag har slösat min tid på en person.

Vad önskar du? Att allt var som förr

Vad klarar du inte dig utan? Min mobil och mina vänner.

Vad gör du helst en vardag? Tar det lugnt och pluggar eftersom det är ett måste

Vad gör du helst en lördagskväll? Umgås med vänner

Vad har du mest av i din garderob?
Lite blandat faktiskt, men mest tunikor

Drömjobb? Reseledare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0