Eurovision 2010

Hej alla !


Igår så kollade jag på Eurovision för att kolla om Anna kom vidare. Jag visste redan från början att hon inte skulle gå vidare. Vi svenskar väljer ALLTID fel bidrag. Men men , gött att Danmark gick vidare! Min favotrit är Frankrike. jag hoppas att de kommer få en bra placering!



1. Frankrike - Jessy Matador , Allez Olla Olé.





2.
Israel - Harel Skaat , Milim.





3. Kroatien - Feminnem , Lako je sve





4. Moldavien - Sun Stroke Project & Olia Tira , Run Away





5. Belgien - Tom Dice , Me And My Guitar





6. Turkiet - maNga , We Could Be The Same





7. Cypern - Jon Lilygreen&The Islanders , Life Looks Better in spring

 



8. Azerbaijan - Safura , Drip drop






9. Latvia - Aisha , What for?





10. Rumänien - Paula Seling & Ovi , Playing With Fire





Vilka tycker ni är bäst ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0