Dag 1 - Presentera mig själv

Dag 1 - Presentera mig själv
Vem är jag? Jo, Isabella heter jag (för er som inte visste de) och är född i Göteborg men flyttade till en håla utanför Göteborg ett år senare. Och jag är 16 år men fyller 17 i februari. Jag är ganska kort, runt ungefär 160!
Har precis börjar på Lerums gymnasiet, handel & administraion. Går i en riktigt go klass, jag hade inte velat byta ifrån den klassen.
På fritiden gör jag som de flesta. Tränar, umgås med kompisar, pluggar, sitter vid datorn och träffar lite nytt folk då och då. Jag älskar verkligen att sjunga, brukar oftast sjunga i  duschen hahah!
Jag vet inte om jag kan säga att jag är bra på de. Men andra har sagt att jag är ganska bra. Tyvärr så sjunger jag inte lika mycket, pga av min förra musiklärare som sa lite för fula kommentarer. Men men, de är sånt som händer.
Jag gillar och kolla på serier som One Tree Hill (verkligen älskar), 90210, hawaii five-0, gossips girls och massa andra. Och just nu så har jag ingen pojkvän, men killar kommer och går. Men det finns några killar som är speciella för mig om man säger så! ;)
Om ni har fler frågor, så är det bara och ställa!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Jadå allt är bra! Själv? :)

2011-09-22 @ 15:43:33
URL: http://feliciastid.blogg.se/
Postat av: vendela <3

fin blogg :D

2011-09-22 @ 15:54:30
URL: http://vendelaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0