I'M BACK

Är tillbaka på denna bloggen. Tröttnade på nattstad och alla äckliga killar som skriver hela tiden "Snygging, lust att ses? " De var kanske mellan 25-30.. Nej tack, skulle nog inte tro de! Och på nattstad kände jag att jag inte kunde vara mig själv och kände mig tvungen att skriva om sånt som jag egentligen inte gillade. På nattstad är det en stämpel att man ska ha feta pengar och leva The Hills liv..

Annars har de inte hänt så mycket sen jag lämnade denna blogg. Livet har bara rullat på. De konstiga är att de är väldigt många som har varit inne på bloggen när jag inte varit aktiv alls på bloggen. Aja, är tillbaka nu.. För gott hoppas jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0