BILDBOMB !

Hej !

Idag så har inte jag gjort mycket. Jag har pluggat inför mitt moppeprov på onsdag. Jag vill verkligen klara de eftersom jag klarade de för en vecka sen. Sen så har jag fyllt på olja och fixat lite med moppen. Just nu så regnar de som vanligt. En äkta svensk sommar vettu ! (H)


BILDBOMB :



Likadana kläder och skor , hahah vi skulle härma några fjortisar som har likadana kläder på sig , <3
Kanske inte den bästa bilden på mig , men jag får bjuda på mig själv !



Hahaha , moa och jag sminkade oss till emo och fjortis. Moa gjorde så mitt hår ser mörkare ut. Och jag har piercing i läppen också ;)








Tänk att man såg ut såhär en tid ? ;s








Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack:)

fin blogg du har, har du gjort designen själv?:D

2010-06-13 @ 12:06:55
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: okej:)

allt bra med dig?:)

2010-06-13 @ 15:28:41
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0