5 Oktober

Hej !


Idag var de no prov. Det var nog de svåraste provet ever. Och de är även svårt att förstå vad han säger och skirver pga hans brytning på tyska. Jag känner på mig ett ig i no för att han inte gillar mig, för att jag inte förstår vad han skriver för han kan inte stava.
Men men, efter skolan var jag med Moa. Vi åkte till lidel och köpte chips. Vänta, sa jag verkligen chips ;o ? Aja, någon gång måste man. Och vi kollade på oth säsong 6.
Imon kommer uppdateringen suga, för jag ska till universeum med klassen.

Hörs imon !

- vad har du gjort idag ? (:

Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jada, sj? :)

2010-10-05 @ 21:54:10
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0