TOPP 3; Fira jul

Jag har alltid velat fira jul någon annanstans än Göteborg. Jag blir bara trött att fira jul här. Jag tycker att de är mycket mysigare på julen är ; Stockholm, Köpenhamn, Thailand, Vietnam, Usa. Vill bara fira jul någon annanstans.
TOPP 3: FIRA JUL!
1. Vietnam.
Tänk att ligga på en stand och fira julafton. Har aldrig gjort det, men jag vet andra som har gjort de. Det verkar jättehärligt att sola och bada på julafton. Jag hoppas att jag kommer att fira julafton i Phan Thiet.
2. Köpenhamn
Jag älskar verkligen Köpenhamn, det är nog den mysigaste staden jag har arit i. Alla människor som bor där är jättetrevliga. Jag har varit där en gång tidigare, men jag har åkt igenom staden ett antal gånger.




3. Stockholm

Jag har varit i Stockholm ett antal gånger. Har träffat mina sysslingar och andra släktingar som bor i Stockholm, jag önskar verkligen att mina föräldrar flyttade till Stockholm när jag var liten. Men tyvärr så blev det inte så. Jag tycker att staden är jättemysig och trevliga människor såklart. Men visst en del är ganska dryga, men de får man leva med.






- Vart skulle du vilja fira jul någonstans ?


GLÖM INTE VECKANS BLOGG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

THAILAND!

2010-10-26 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0