Falska vänner

När jag åkte hem från landet så tänkte jag på vilka som är mina RIKTIGA vänner & FALSKA vänner. Jag har mer falska vänner än riktiga vänner. De som är falska snackar skit bakom min rygg, låssas gilla mig men när jag vänder ryggen till så snacka de skit bakom min rygg. Jag skulle aldrig ALDRIG göra de mot mina vänner. Men de finns en person som tror att jag har gjort de, men inte längre. Jag vet inte om hon fortfarande tror att jag har gjort de eftersom jag har inte pratat med henne på länge om det.
När man snackar skit om någon eller säger en dum kommentar till någon så kommer de oftast fram. Även fast man säger " säg inte de till någon" men de kommer oftast fram förr eller senare.
Såna människor som snackar skit bakom andras ryggar är fega. De säger en massa om någon, så varför inte säga vad du tycker face to face ist ? Det är inte så svårt.
En sak till som jag inte gillar med falska vänner är att de använder mig till en reserv vän. När de inte har någon annan att umgås med så är alltid jag sist på listan. Alltid. Och jag är så jävla trött på de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr finns de så många falska ute i världen. Satsa på de som är riktiga. Kram :D

2011-08-07 @ 23:51:52
Postat av: Patricia

Låt inte de falska vännerna få trampa på dig på det där sättet. Du är värd bättre!

2011-08-09 @ 10:16:54
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0