Åmååål

Hejsan alla!
Idag har de varit en lång dag så imorgon så hoppas jag att de blir en lååång sovmorgon. Så idag så åkte jag och några killkompisar & en tjejkompis till min kusin till Säffe. Jag och han tjejkompis Emma gick runt i Säffle i några timmar och snackade och så. Sen åkte vi vidare till Åmål, en ganska go stad kan jag säga.

Och en sak till, jag har tappat min göteborgska.. De är helt sjuukt! När jag skriver så tänker jag bara på dalslänska hela tiden! De är ganska irriterande, men ändå en goo dialekt! Helt klart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Har precis startat en ny blogg, så vore kul om du ville klicka dig in på den och kanske lämna ngn kommentar! :)



www.jelenasavurdics.blogg.se '

2011-11-20 @ 15:13:55
URL: http://jelenasavurdics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0