Isabella hissar & dissar .






1. Bloggbråken.

Något som jag stör på när man går in på en känd blogg. Så skriver de en massa saker. Sprider rykten och allt sånt. Asså vad vinner man på de ? Ingenting Och skriva eller säga i ett videoinlägg om föredetta kompis morsa ?
Sjukt omoget.

2. Jag - ska - inte - äta - något - jag - bantar.

De får jag höra väldigt ofta. Om man nu vill gå ner i vikt , ät nyttig mat och ut och springa. Och sen krycka i sig en massa chips , läsk och allt sånt. De funkar ju inte. De är fan inte roligt att vara underviktig. Inte för att jag är eller varit. Men jag känner en som är de.

3. Rött läppstift.

Jag har testat många gånger rött läppstift och jag passade verkligen inte i de. Och jag tycker att de är lite tantigt med rött läppstift. Men på Kenza är de sjukt snyggt ! Just nu så tycker jag att ljusrosa eller mörkrosa är snyggt .






1. Mössor

De är snyggt med en mössa nu när de är sjukt kallt. När jag får pengar ska jag köpa en på Gina tricot.
Det är sjukt mysigt med en vit gossig mössa !


2. Klockor

När jag var liten så tyckte jag att de var fult med klockor. Men nu är de snyggt. Jag vet en snygg rosa klocka men min kompis och min bror har en sån , så jag vill inte ha en likadan.  Jag tror nog att många
har på sig de för att de är snyggt. Inte för att kolla vad klockan är. Ni fattar nog vad jag menar !

Kommentarer
Postat av: Klara

SV: Ja:D

2009-12-18 @ 23:38:02
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0