Gårdagen - Liseberg

Har inte haft tid att blogga idag  , men aja !

Från gårdagen:

Jag var ju på Liseberg med Moa , Hannes och Marcus. Jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde. När vi var på väg till Liseberg , så var de ett hjärta som lyste  så skulle Hannes inpektera (stavning?) de .

Hannes - Vad är detta för något hjärta då ?
Marcus - Ja , varför lyser de ett hjärta ?

Moa - HAHAHAH , de står en skylt ovaanför er , " Puss station "
Där Marcus och Hannes stod skulle man pussas !
Hannes - Aaaaaah , (och springer där ifrån. Marcus också )

Jag och Moa garvade ihjäl oss !
Men de var en väldigt lyckad kväll på Liseberg ! <3

Bilder från dagen !











Den bilden bjuder jag på (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0