Varför hockey ?

Många tycker att de är sjukt tråkigt att kolla på hockey. Men det är de bästa jag vet. När jag kommer in på Scandinavium , så blir jag sjukt glad !  När jag var liten så var jag på en match. De ända jag ville göra var att köpa glass, godis och allt sånt ! Haha !
Men när jag är på Frölunda - Djurgården här i Göteborg. Så går jag runt i en Djurgårdströja som jag har gjort själv. För mina föräldrar vill inte att jag ska ha några Djugårdskläder när man bor i Göteobrg. Osv.
Men min mormor har faktiskt lovat mig om hon vinner 1 miljon så ska vill til Stoclholm och köpa Djugårdskläder!
Men när jag går runt på Scandinavium , så är de oftast Frölunda folk. Då när jag går runt där och säger " Du har en fläck på tröjan" och " Vafan är de för någon tröja " Och andra kommentarer.
Men de är inte så jätte farliga kommentarer men de finns ju folk som har glott och pekat finger åt än. Men jag bryr mig verkligen inte. De får tycka så.
Men de var några tjejer som satt nedanför mig och de hejade på Frölunda. Så gapade och skrek jag "Djurgården " osv !
De glodde på mig som inihelvete och skek om att djurgården suger och sånt. Men de så tycka de. Men sen så glodde den ena tjejen mot mig. Då fick jag nog. Då sa jag till dom " Ville du nått eller ? Har ni inget annat o glo på eller ? "
Då visste de inte vad de skulle säga. HAHA !
Jag kan faktiskt vara lite kaxig mot folk. Men bara ibland.
Men jag tycker att de är sjukt kul att kolla på  hockey live. Men inte på tv * skrattar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0