90210

Hejsan.

Jag hade verkligen ingen ork igår att blogga. I dag så har jag degat i sängen och kollat på 90210 säsong 1. Jag är verkligen kär i serien och jag är kär i staden, Los Angeles. Min uppdatering har varit kass denna veckan. Nästa vecka kommer den inte vara så bra heller. För att på tisdag så sitter jag på ett tåg till Kil tror jag att de heter.

Min mormor och morfar hämtar mig där eller så tar jag rälsbussen eller till Sunne. Mormor och morfar har en stugen i sunne. Så jag kommer att åka skidor någon dag. Jag har inte åkt skidor sen 2007 tror jag. Jag bryter nog inga ben. Haha.

Bilder på Los Angeles <3







Om jag ska någonstans så är de dit jag ska <3


Kommentarer
Postat av: Magda

det är fint ;)

2010-02-13 @ 20:51:02
URL: http://magdavik.blogg.se/
Postat av: Hanna Linnea Lundin

sv: åh tack :)

jodå, allt är bara bra! dudå ? :)

2010-02-13 @ 22:05:47
URL: http://hannalinnealundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0