Detta händer inte ...






.. Börjar bli en vanlig göteborgare ; Jag slutar att heja på Djurgården och tänker aldrig flytta till
Stockholm. Och går runt med Frölunda & IFK kläder. Jag tänker aldrig flytta ifrån den finaste staden av alla, Göteborg.

.. Ställer upp i idol ; Jag sjunger ju grymt bra. Jag kommer verkligen vinna hela idol. Jag säger bara alla som ska söka till idol nästa år , släng er i väggen , jag kommer ändå vinna (;

.. Gifter mig med en göteborgare ;  Jag har verkligen ändrat mig helt , jag älskar göteborgare. Jag måste bara gifta med en snygg göteborgare. De är såå snygga.


HAHAH  , detta kommer verkligen inte hända ;D

Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

sv: äh, så arg är han väl inte? ;)

2010-01-17 @ 19:30:21
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Barbienadja

Sv: Jodå, det är bara bra. Hur är det själv? :)

2010-01-17 @ 21:51:00
URL: http://barbienadja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0