isabella hatar/älskar

 

.. skrikande småbarn! Tyvärr så bor man i ett område där alla småbarn bor. De skriker och lipar klockan 10 på morgonen. Sätt tejp för munnen på dom så man kan sova ifred. Är dom inte hemma så är dom på stan. Och dom bara skriker och vad gör mammorna ? Jo , fan ingenting. Är de så svårt att bara säga till ungen att den ska vara tyst.

.. folk som tjatar! När någon tjatar på en " ses idag " heeela tiden. Haha , nu syftade jag på en person. Bara tjatar och tjatar. Jag börjar bara hata och hata personen mer och mer. Jag orkar inte med när någon tjatar. När någon tjatar på mig, så blir de nej. Hela tiden. Vafan sluta tjata !

.. folk som glor. Jag hatar när folk glor på mig. Visst, man kan ju kolla på en. Men glo som en jävla idot. Och sen så säger man något till sin kompis och börjar skratta. Då burkar jag säga " vad glor du på " de är så jävla respektlöst!




.. sommaren! Man slipper all tjat på dagarna om läxor, prov och betyg. Bara njuta och ta de lugnt. Och bli brun.

.. att jag klarade mopedprovet! jag vill varna alla som tar kortet att de är väldigt svårt. Om man har de lätt i skolan så har man lätt att klara provet. Jag har de svårt i skolan, så de var svårare för mig. Men jag klarade de efter tredje gången. Man måste få 52 av 65 för att bli godkänd och jag fick precis 52! Och de kommer att bli lättare för de som tar körkortet när man ska ta för bil. Eftersom vi kan de mesta i trafiken. Nu känns de skönt att bara åka runt överallt. Nu behöver inte jag tänka på att mina föräldrar ska köra mig överallt. ( eftersom jag bor en bit ifrån mina kompisar ) 30 Juni är den lyckligaste dagen, klarade mopedprovet !

.. snygga killar! Här jag bor en håla utanför göteborg finns de inga snygga killar. De snygga killarna finns i Stockholm och nere i Skåne. Okej, de kan finnas snygga killar i Göteborg också. Men inte vad jag har hittat.


Kommentarer
Postat av: dlc

- det är bra med mig tack ;D själv då ?

2010-07-21 @ 01:56:38
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: okidoki :P

allt bra idag? :)

2010-07-23 @ 23:00:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: .

Djurgårdare är de snyggaste.

2010-07-27 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0