Lördagen ; Djurgården mot Frölunda

Hejsan ,


Innan matchen :

Jag kommer nog inte uppleva detta som jag gjorde i lördags, kommer inte jag uppleva på länge. När vi kommer fram till Göteborg så står de en massa poliser, där för att skulle komma ett tåg ifrån Stockholm. Och vi går runt lite i Göteborg, och vi fick massa blickar. När vi kommer in på Scandinavium, så ser vi att de har spärrat av där vi skulle sitta. Så fick vi reda på att vi skulle sitta innanför där de hade spärrat av eftersom de var Järnkaminerna skulle vara, tydligen så trodde polisen att djurgårdarna skulle slå ner någon göteborgare eller nått. Jag tror inte att de hade gjort de. Och vi hade inte tänkt från början att vi skulle sitta i klacken. Så vi fick gå in i en speciellt ingång för djurgårdare. Och vi fick inte gå runt arenana utan fick vara i ett garage av nått slag.


Matchen ;

Matchen var grym och även klacken. Jag sjöng med i ramsorna. När Djurgården gjorde 1-0 så började killarna krama varandra och hoppade. Hahah! Jag säger bara att stockholmskillarna är så mycket snyggare. Vissa var snyggate och andra mindre snygga. I slutet av matchen så gjorde spelarna kullerbytta, dem såg riktigt klumpiga ut.


Efter matchen ;



Så var jag hes, ( jag är de lite nu med ) men de gjorde inget. Vi fick reda på att djurgården låg på andra plats, alla killar blev helt galna. Jag var helt död efter matchen, jag tror att Moa var också de.
Jag kommer inte uppleva detta på ett tag. De var en mäktig känsla.


Bilder ;







VIDEO ;










Kommentarer
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

sv; egentligen inte :P för jag kollar inte på fotboll:) haha..allt bra med dig annars?

2010-03-15 @ 21:07:48
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: tessan

sv: okej, nice. Vad ska du göra imorgon då? :)

2010-03-15 @ 23:34:36
URL: http://pussylussy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla avlid. Du ser förjävlig ut med allt sminket. Våra matcher är inte till för att du ska stå och kolla på killar. Avlid.

2010-03-16 @ 17:05:20
Postat av: Barbienadja

Sv: Vad kul! :)

2010-03-16 @ 19:08:47
URL: http://nadjas.se
Postat av: Ponken

Alla är välkomna på våra matcher<3 Särskilt blåränder!

2010-03-17 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0