Gymasium - Linje ?

Jag har tänkt och tänkt hur jag ska välja. Det är riktigt svårt. Det ligger en gymasieskola här där jag bor, men de har inte de linjerna som jag går på. Jag fattar inte att jag ska välja linje efter de är arbete jag vill jobba med. Jag vill gärna bli reseledare, jag kommer att vara de i några år och sen så ska jag antingen plugga vidare till något annat eller jobba. Detta är jätte svårt enligt mig. Såhär kommer jag nog att välja:

1. Handel och admistration - inriktning turism och resor

2. Burgårdens utbildningscentrum - Turismgymnasiet

3.  Burgårdens utbildningscentrum - Hotell

4. Ester mosesson gymnasium -  inriktning hotell

5.  ???

Den femte vet jag inte än. Jag blir mer och mer osäker på vad jag ska välja. Går du på någon av skolorna eller på programmen. Jag skulle bli jätte tacksam om ni berättade om skolan eller progammet! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

det är bra, sj? =)

2010-10-10 @ 18:41:30
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

spännande med gymnasieal, ,jag tyckte det var super kul :)

Ha en jätte fin måndagskväll!

2010-10-11 @ 19:41:58
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0