Uppehåll

Jag har inte bloggat pga av saker som har hänt. Men nu ska jag försöka blogga som vanligt igen. I veckan har de hänt en hel del, kanske inte så mycket men lite saker.

Måndag: Skolan som vanligt. Och shoppade med mamma och pappa. Brände en hel del pengar på kläder opch smink.

Tisdag: Efter skolan åkte jag och moa till stan och kollade på " I rymden finns inga känslor " Den var faktiskt rolig. Innan bion så gled vi runt lite på heden och kollade lite på när något lag hade fotbollsträning.





Onsdag: Hade vi en friidrottsdag, helt okej. Senare så dansade jag, hade verkligen träningsvärk efteråt.

Torsdag: På morgonen så skulle jag ta min sista spruta mot livmoderhalscancer. Det gick bra, har lite ont nu efteråt. Sen var det skola, sen så tog jag det lugnt.

Fredag: Skolan på dagen. På kvällen så hjälpte jag och moa med ett disco för de som gick i 4:an till 6:an. Man såg verkligen hur de som gick i 4:an hade klätt upp sig. Fina kläningar och skor. Haha , de har man varit med om förut.

Lördag: Emma sov hemma hos mig. Trevligt som vanligt. Vi fick en sån energi kick, så vi dansade helt crazy. Och alla såg in till mig. Haha , lite underhållning för de gamla.

Idag: Jag och emma har bara slappat, kollat på 90210.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0