28 Juni

Jag uppdaterade inte igår för jag somnade direkt efter jag har jobbat! Igår var jag jätte pigg på morgonen, men jag hade bara sovit 3 timmar hehe.. Men så tog alla vi som skulle sommarjobba en buss till någonstans utanför stenungsund. På bussen var de knäppt tyst. Nästan ingen kände någon alls.. Men när vi fick arbetsuppgifter pratade alla vi tjejer med varandra och vi hade sjukt kul!
Men vi tyckte att de var tråkigt att inte alla killar snackade med varandra eller ens alla satt vid ett bord, utan alla satt på olika ställen på restaurangen.. Utan de som jobbade tillsammans pratade med varandra men inte med de andra. Jag och några tjejer fick måla hus och grejer och de kommer vi nog göra imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0