30 Dagar

Tänkte köra en sådan lista som de flesta har gjort!

Dag 1 - Presentera mig själv

Dag 2 - Det här får mig att må bättre 
Dag 3 - En bild på dig och dina vänner 
Dag 4 - en ovana som du önskar att du inte hade 
Dag 5 - en bild på någonstans du vart/en plats du besökt 
Dag 6 - Min bästa vän
Dag 7 - en bild på något/någon som har den största inverkan på dig
Dag 8 - det godaste jag vet

Dag 9 - en lista med 15 intressanta fakta om mig

Dag 10 - låtar som du lyssnar på när du är glad, ledsen, arg, uttråkad 
Dag 11 - en till bild på dig och dina vänner
Dag 12 - det bästa jag vet.

Dag 13 - Mina förebilder

Dag 14 - vad är kärlek?

Dag 15 - sätt på din ipod. de senaste 10 spelade låtarna 
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - en person du vill byta liv med för en dag och varför
Dag 18 - min tro.

Dag 19 - min favoritfödelsedag

Dag 20 - någon som du ser dig själv gift med i framtiden 
Dag 21 - en bild på något som gör dig lycklig 
Dag 22 - Mina syskon
Dag 23 - något du har längtar efter mycket  
Dag 24 - min dag

Dag 25 - vad du skulle hitta i min väska 
Dag 26 - favorittid på året
Dag 27 - det här får mig att gråta.

Dag 28 - en bild på förra året och nu, hur har du förändrats?
Dag 29 - vad har du lärt dig den senaste månaden?
Dag 30 - Din favoritlåt, film och bok



Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

sv; tack desamma!:)

helt okej sj?

2011-09-20 @ 17:17:50
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: carolineanette '

svar: tacktack! ^^

det är fint här, ont i magen bara :)

2011-09-20 @ 19:35:54
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

sv: Kan vara skönt det med :)

Ja, karate är superkul! Haha, speciellt om man är arg och vill få ut frustrationen hehe :D

2011-09-20 @ 19:36:33
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0